Etelä-Karjalan hyvinvointialue tavoitti lääkärit brändikampanjalla – ”Meidät huomattiin eri kanavissa”

Joblyn tuottama brändikampanja Etelä-Karjalan hyvinvointialueelle tavoitti lääkärit.

Etelä-Karjalan hyvinvointialue toteutti työnhakupalvelu Joblyn kanssa Ihminen se on lääkärikin -brändikampanjan hyvinvointialueen tarjoamista uramahdollisuuksista. 

Lääkärit ja erikoislääkärit eivät ole helppo kohderyhmä, mutta kampanjassa päästiin tavoitteisiin. 

– Helsingin lääkäripäivillä lääkärit kävivät kertomassa, että ovat huomanneet meidät eri kanavissa ja kehuivat kampanjan ilmettä, kertoo EKHVA:n rekrytointiasiantuntija Marianne Svahn.

Monikanavaisuus oli avain kampanjan toteuttamiseen. Jobly loi asiakkaan ilmeen mukaisen kampanjasivun, johon ohjattiin liikennettä eri kanavista.

Kampanjasivulla kerrottiin EKHVA:n tarjoamista uramahdollisuuksista ja kiinnostuneet pystyivät jättämään pikahakemuksen ilman CV:tä.

– Meillä ei omassa organisaatiossa ole sellaista digimarkkinoinnin osaamista, että osaisimme esimerkiksi kohdentaa näin tehokkaasti. Jobly on hyvä kumppani, sillä saimme juuri siihen apuja, Svahn sanoo. 

– Jos katsoo ihan dataa, niin kyllä se on ilahduttavaa nähdä, että puoli miljoonaa näyttöä siellä ja miljoona tuolla. Hyviä lukuja kaiken kaikkiaan.

Svahn kuvailee yhteistyötä Joblyn kanssa simppeliksi alusta loppuun.

– Pidimme kampanjan aikana pari seurantapalaveria. Joblylta tuli hyviä ehdotuksia kampanjan optimoinnista sen aikana ja niitä sitten toteutettiin.

EKHVA:n tarkoituksena on jatkaa työnantajamielikuvan kehittämistä ja tunnettuuden kasvattamista.

– Hyvinvointialueen uuden brändin esiin nostaminen vaatii johdonmukaista markkinointia. Eksote on juurtunut tiukasti monen ajatuksiin, tavoitteenamme onkin saada valtakunnallista näkyvyyttä EKHVA:na, Svahn sanoo.

Tutustu EKHVA:n brändikampanjaan täällä.

Löydä parhaista sopivin

Jobly on Alma Median omistama työnhakupalvelu, joka tavoittaa kaikki työikäiset suomalaiset. Aloita rekrytointi tänään.

Lue myös: Nämä ovat kovimmat haasteet opettajarekrytoinneissa – ”Vuosi vuodelta vaikeampaa”
Lue myös: Näin lisäät inklusiivisuutta ja monimuotoisuutta rekrytoinnissa – lue käytännön vinkit
Lue myös: Kuinka luoda hyvä palautekulttuuri työpaikalle?
Lue myös: Työnhakija ei enää nöyristele – ovatko CV:t ja hakemuskirjeet pian historiaa?